יצירת לידים

יצירת לידים

יצירת לידים- ליצירת קשר עם עוד לקוח!

יצירת לידים, הינה גיוס לקוחות פוטנציאלים באינטרנט ללקוחות פעילים וצרכנים, על ידי השארת פרטיו ליצירת קשר.

יש לך עסק מקצועי ואמין ואפילו יש לך אתר אינטרנט מושקע, מזמין ומקצועי. אתה משקיע בקידום האתר באופן אורגני ואפילו בקידום ממומן בגוגל כל זה כדי להגיע לעוד ועוד לקוחות פוטנציאלים. כמו כל בעלי עסקים, אתה זקוק להם אשר הם עתידים להיות הצרכנים של העסק, כאשר יהפכו ללידים.

מהם לידים?

לקוחות פוטנציאלים, אשר משאירים פרטי מידע אודותיהם באתר שלך- הינם לידים. לידים הם אותם הלקוחות אשר שייכים לרשימת התפוצה שלך ואשר יכולים להיות צרכנים בעסק שלך.

כאשר לקוח פוטנציאלי, מחפש על פי מילות מפתח בגוגל שירות, אשר העסק שלך נותן , ואף נכנס אל האתר המקצועי שלך. אתה מקווה שאכן הוא ישתמש בשירותך, יבצע עסקה או רכישה. כאשר לקוח זה ישאיר את פרטיו באתר שלך, הוא הופך לליד.

איך יוצרים לידים?

לקוח איכותי אשר השאיר את פרטיו, על מנת לבצע רכישה, להתעניין במוצר או לשאול שאלה- הופך לליד של בעל העסק. בעל העסק אשר ברשותו לידים איכותיים, גדלים סיכוייו שיהפכו לצרכנים.

תהליך יצירת לידים, צריך להיעשות בתכנון נכון של שיווק ופרסום.

ישנן מספר שיטות ליצירת לידים. העיקרון הוא שכאשר לקוח נכנס לאתר העסק שלך, הוא ישאיר את פרטיו ליצירת קשר

ישנן מספר שיטות ליצירת לידים ותהליך גיוס לקוחות. קודם כל, מומלץ להשקיע, בשביל יצירת לידים, קידום בגוגל אורגני או ממומן. כאשר הלקוח נכנס לאתר שלך, חייבת להיות אפשרות מזמינה ליצירת קשר והשארת פרטים. כאשר הלקוח השאיר את פרטיו, הוא הופך לליד ובעל העסק יכול ליצור אתו קשר לביצוע עסקה.

השיטות ליצירת לידים ולהשארת פרטים יכולות להיות באמצעות דף ליצירת קשר והשארת פרטים, באמצעות נציג וירטואלי, אשר יכול לענות על חלק מן השאלות ולעודד את הלקוח להשאיר פרטים כדי שיחזרו אליו לפרטים נוספים, באמצעות הורדת תוכנה של הלקוח אל המחשב שלו, תוך השארת פרטים או באמצעות הרשמה לניוזלטר אשר ישלח למייל שלו מידי פעם.

דרכים אלו, משדרות אמינות ללקוח, ופעמים רבות הוא ישאיר את פרטיו ואתם תוכלו ליצור אתו קשר.