פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט- כל מה שרצית לדעת

הפרסום באינטרנט נעשה בסיסי והכרחי לכל עסק אשר רוצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים ולהגדיל את קהל לקוחותיו. לפרסום מספר דרכים אשר נסקור ונפרט אודותיהם.

האינטרנט. המרחב הציבורי הגדול בעולם. אשר אפשר לומר עליו “מי שלא שם- לא קיים”. כל עסק או שירות שמכבד את עצמו, מוכרח ליצור אתר אינטרנט מכובד אשר מפורטים בו השירות שהוא נותן, דרכי יצירת קשר וכמובן פרטים נוספים. כדי להגיע ללקוחות פוטנציאלים, כל עסק חייב לפרסם את עצמו ולהודיע בציבור- אני כאן, נותן את השירות המבוקש בצורה היעילה, הטובה והאמינה ביותר.

הפרסום באינטרנט, הוא ייחודי מהפרסום במדיות השונות, ומציע את השירות אשר הגולש מחפש כאשר הוא משוטט באינטרנט.

הפרסום באינטרנט, נעשה במספר דרכים והוא ייחודי מהפרסום במדיות האחרות. את הפרסום בטלוויזיה, בעיתונים וברדיו- אנו מכירים היטב עוד מגיל קטן. ישנן פרסומות מהעבר שאנו יכולים לדקלם אותן או לזכור איזו תמונה מפרסומת בלתי נשכחת. האינטרנט הפך בשנים האחרונות לפופולארי מאוד והפרסום בו בעצם עונה על הצרכים של רוב הגולשים באינטרנט.

הייחודיות של הפרסום באינטרנט

רוב הגולשים, מחפשים מוצר או עסק באינטרנט. כאשר העסק שלך נמצא שם כאשר הם מחפשים, זה מביא לנראות ולפרסום האידיאלי. כמו כן, הפרסום נעשה באופן מידי. ההצטרפות של הלקוח נעשית באמצעות הקלקה, כניסה לאתר החברה, השארת פרטים וכו’. הפרסום ממוקד ניתן להגדיר ולפלח את קהל היעד בארץ ובעולם- לפי אזור גיאוגרפי, שפה, שעות פעילות של הגולשים ועוד.

פרסום באינטרנט מאפשר מעקב אחר תוצאות הפרסום על ידי ספירת ההקלקות, בכניסה לאתר, רכישות ועוד.

 

אפשרויות הפרסום באינטרנט:

פרסום על ידי באנרים וחלונות קופצים– באנרים הם רצועות של פרסומת בצדי דף האינטרנט. ישנם באנרים הכוללים תמונות , אנימציה או טקסטואליים. חלונות קופצים- הן חלונות הנפתחים במקביל לדף האינטרנט ובו פרסומת הכוללת תמונה וטקסט.

קידום בגוגל– למנועי החיפוש, ישנם קריטריונים משתנים לגבי הופעת אתר בתוצאות החיפוש הראשונות. השקעה תמידית באתר, על ידי הוספת מאמרים ותוכן, מילות מפתח וכדומה מביאים להתקדמות ברשימת התוצאות. ישנן חברות המתמחות בפרסום בגוגל ובמנועי החיפוש האלו.

קישור ממומן– ניתן לקנות “תוצאת חיפוש” במנועי החיפוש. קישורים אשר נקנו תמורת תשלום, יופיעו בתחילת התוצאות. אך, יופיעו בתוספת סימון לקישורים ממונים, בכדי לא לפגוע באמינות החיפוש.

פרסום בפייסבוק– הפרסום ברשתות החברתיות דורשת השקעה תמידית של קשר עם הלקוחות ואשר מטרתה שהם יבאו לקוחות נוספים

 

האינטרנט הוא כלי רחב היקף, אשר בקלות ניתן להגיע לכל אחד, ביצירתיות ובהתמדה.