פרסום בגוגל

פרסום בגוגל

גוגל- פרסום במנוע החיפוש הפופולארי ביותר

מעל 60% של חיפושים באינטרנט, מתבצעים בגוגל. הפרסום בגוגל התגלתה כשיטת הפרסום היעילה והאמינה ביותר, המביאה לתוצאות פרסום טובות ומאפשרת מעקב לכך.

כל בעל עסק יודע שכאשר הוא רוצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים, לא מספיק שהוא יהיה עסק טוב ומוכשר. העסק צריך להיות מפורסם לקהל רחב של לקוחות. באמצעות האינטרנט זה נעשה מצד אחד פשוט ונגיש ומצד שני דורש יצירתיות והשקעה.

הפרסום באינטרנט, מגוון באפשרויות הרבות. אפשר לפרסם באמצעות “פרסומת” רגילה או כבאנר באתר אינטרנט, אך ישנה דרך יצירתית ואמתית יותר להגיע אל הלקוחות ובעיקר לקוחות פוטנציאלים כמו פרסום בגוגל.

השימוש במנוע החיפוש

רוב הגולשים באינטרנט, מחפשים עסק או מוצר כלשהו באמצעות חיפוש. מנוע החיפוש הפופולארי ביותר, מעל ל60%, מתבצע בגוגל. כאשר לקוח מחפש מוצר בגוגל, הוא כותב את מילות החיפוש ותוך שניות מופיעות לפניו אלפי תוצאות. מי שקובע מי הן התוצאות אשר יופיעו בראש הרשימה, היא גוגל. היא קובעת זאת על פי פרמטרים מגוונים אשר משתנים ואשר דורשים מן בעלי האתרים להכניס מאמרים, תוכן ומידע לאתריהם על מנת שאלו יוצגו בעמודים הראשונים.

הפרסום בגוגל, מאפשר הקפצה של האתר שלכם לעמודים הראשונים בדף החיפוש של גוגל ובכך להגיע ללקוחות פוטנציאלים רבים, אשר מחפשים את מה שיש לכם להציע.

מיקום גבוה בדף החיפוש של גוגל, מביא לחשיפה גבוהה של לקוחות פוטנציאלים אשר משתמשים בגוגל, למצוא את המוצר או השירות הנדרשים להם. ישנן חברות אשר מתמחות בפרסום בגוגל ואשר שימוש בשירותיהן יכול להביא לתוצאות פרסום גבוהות.

ישנן 2 אפשרויות לפרסום בגוגל. האפשרויות הן קישור ממומן קידום אורגני.

קישור ממומן- גוגל מאפשרת לקדם תוצאות חיפוש על ידי תשלום לגוגל. מודעות אלו מוצגות בראש רשימת החיפוש ומסומנות באופן מיוחד כקישור ממומן. לגוגל חשובה איכות המודעה אשר ברצונך לפרסם. כאשר המודעה תהיה איכותית וממוקדת, גוגל תקדם אותה יותר. ישנו פרמטר נוסף, והוא מילות המפתח אשר נקבעות מראש המקשרות את המודעה בזמן החיפוש. התשלום לגוגל נעשה באמצעות ספירת ההקלקות של הלקוחות בזמן החיפוש.

קידום בגוגל אורגני- הפרסום בגוגל על ידי חיפוש טבעי, אורגני. כאשר לקוח מחפש מוצר על פי מילות מפתח, יש לנו יכולת השפעה על מיקום המודעה בחיפוש. לגוגל ישנם מספר פרמטרים אשר קובעים את סדר הופעת התוצאות. הפרמטרים כוללים איכות האתר, השקעה באתר כמו- הכנסת מאמרים ותוכן לאתרים ויצירתיות.

הפרסום בגוגל, הוא האפקטיבי ביותר ומביא לתוצאות טובות אשר ניתן לבדוק ולנתח אותם.