קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל- פרסום אפקטיבי מבטיח

קידום ממומן בגוגל, מבטיח את החשיפה ללקוחות פוטנציאלים, בדף הראשון בחיפוש, בדיוק כשהם מחפשים את השירות שלכם

כאשר אנו רוצים לפרסם את המוצר שלנו, הפרסום חייב להתבצע גם ברשת האינטרנט. מנוע החיפוש השכיח ביותר הוא- גוגל. כאשר לקוח מחפש מוצר או חברה, הוא ניגש בדרך כלל לחפש זאת במנוע החיפוש. כאשר המוצר שלנו יופיע בראש רשימת התוצאות, זה מבטיח לנו שהלקוח יגיע אלינו פעמים רבות.

פרסום בגוגל

כל עסק או חברה, רוצים להופיע בתוצאות הראשונות של גוגל. לגוגל ישנם פרמטרים שונים אשר דורשים מן האתרים להיות עדכניים, מבוססים, מלאי תוכן ובעלי משתמשים רבים. פרמטרים אלו ואחרים, הם אשר קובעים את הדירוג של התוצאות בדף תוצאות החיפוש. הדירוג של האתרים ברשימת התוצאות משתנה, הן לפי הפרמטרים המשתנים של גוגל לגבי סדר ההופעה ברשימה והן בעקבות השקעה של האתרים השונים בקידומן. קידום בדף התוצאות, נקרא קידום אורגני. שכן, הוא נעשה באופן “טבעי” על פי דרישות גוגל.

גוגל אדוורדס- קידום ממומן בגוגל

כאשר נרצה שהמוצר שלנו יקודם בצורה מיטבית ואפקטיבית, ניתן להשתמש בשירות של גוגל- גוגל אדוורדס. מערכת אדוורדס של גוגל, מאפשרת קידום ממומן בגוגל. קידום ממומן, הוא קידום ברשימת התוצאות, לפי תשלום של הלקוח. בכדי לפרסם במערכת האדוורדס, יש להירשם למערכת, להזין פרטים ונתונים אישיים ולבחור באמצעי תשלום. התשלום בקידום ממומן בגוגל נעשה עבור כל הקלקה של הלקוח על המודעה שפרסמנו.

תהליך הפרסום בקידום ממומן בגוגל דורש מספר שלבים על מנת שיתאימו למפרסם להגיע לתוצאות אפקטיביות ואשר יתאימו לתקציב אשר הוא מעוניין לשלם.

פרסום בקידום ממומן בגוגל דורש מעט השקעה בתחילת התהליך, בכדי להגיע לתוצאות מיטביות ואפקטיביות. בשלב הראשון, יש להגדיר את מטרות הפרסום, קהל היעד, אזור ושפה והתקציב אותו אנו מוכנים לשלם עבור כל הקלקה. בשלב השני, יש לנסח את המודעות באופן שתהיה יצירתית אך גם אינפורמטיבית ורלוונטית. בשלב השלישי, יש לבחור מילות מפתח, אשר יתאימו למודעה שלנו.

הפרסום בקידום ממומן בגוגל, דורשת השקעה ויצירתיות תוך מוכוונות לפרמטרים של גוגל, בכדי לשם כמה שפחות על כל הקלקה ובכדי להגיע לחשיפה אפקטיבית ללקוחות פוטנציאלים