קידום ממומן

קידום ממומן

קידום ממומן- לפרסום מידי ואפקטיבי

לפרסום באינטרנט מספר שיטות ואסטרטגיות בכדי להגיע לפרסום אפקטיבי ויעיל. קידום ממומן היא אחת הטכניקות היעילות לפרסום מידי ובמעקב תמידי של המפרסם לתוצאות הפרסום.

חברה או עסק אשר מעוניינת להגדיל את מעגל הלקוחות ולהגיע לקהל רחב וגדול יותר, צריכה לפרסם את עצמה. הפרסום היום הוא הכרחי ברשת האינטרנט. הפרסום באינטרנט כולל מספר אפשרויות ואסטרטגיות. נתמקד בפרסום באמצעות מנועי החיפוש.

כאשר לקוח מחפש שירות כלשהו באינטרנט, הוא משתמש במנוע החיפוש באינטרנט, מקליד את מילות המפתח- למשל “קייטרינג בצפון”, ומקבל אלפי תוצאות בשנייה. לרוב, הוא יקליק על התוצאות בעמוד הראשון על מנת להגיע אל מבוקשו. האתרים אשר נמצאים במקומות הראשונים במנועי החיפוש, הם אשר מפורסמים יותר ונגישים אל הציבור.

מי יהיה ראשון בגוגל?

על מנת שהעסק שלכם יהיה בין המקומות הראשונים בדף תוצאות החיפוש, הוא נדרש לעמוד בקריטריונים שונים של חברות החיפוש. הקריטריונים הם משתנים, אך עיקרם הוא- מילות מפתח המוטמעות באתר, וותק האתר, עדכון שוטף של האתר, הכנסת תוכן ועוד. התקדמות של התוצאות באופן כזה, לפי הפרמטרים של חברת החיפוש נקרא- קידום אורגני.

קידום אורגני

בכדי לקדם את האתר בקידום אורגני, חברה צריכה להשקיע בתדירות גבוהה ובהשקעה תמידית באתר. ישנן חברות המתמחות בכך ובתמורת תשלום, יקדמו את האתר בקידום אורגני אל התוצאות הראשונות. השינוי לא מתבצע ביום אחד וגם כאשר המודעה מגיעה אל התוצאות הראשונות, יש להמשיך ולשמור על המקום הזה באופן רציף.

קידום ממומן, מאפשר להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות, תמורת תשלום ובכך להבטיח פרסום אפקטיבי ויעיל.

קידום ממומן זוהי טכניקה יעילה לפרסום מידי, שאינה דורשת תחזוקה של בעל העסק על מנת לשמור על מקומו הראשון בדף התוצאות. בקידום ממומן, התוצאות יופיעו מעל לתוצאות האורגניות הרגילות או מצד שמאל שלהן. התוצאות מודגשות בסימון או בצבע כדי להבדיל אותן מהתוצאות האורגניות. לכל חברת מנוע חיפוש, הטכניקה מעט שונה.

בחברת יאהו, סכום התשלום הוא אשר קובע את המיקום בדף תוצאות החיפוש.

בחברת גוגל, המיקום נקבע גם על פי איכות האתר וגודלו וגם לפי התשלום. בגוגל, התשלום מתבצע רק עבור כל הקלקה של הלקוחות על מודעת הפרסום. כך המפרסם יכול לנתח ולהעריך את אפקטיביות הפרסום. בנוסף, בקידום ממומן, ישנה אפשרות לייעד ולמקד את התוצאות רק ללקוחות פוטנציאלים ולשכלל את טיב החיפוש עם פרמטרים נוספים.