שיווק ברשת החברתית

שיווק ברשת החברתית

רשת חברתית, היא מקום בו מצויים אלפי אנשים בכל זמן נתון. כל חבר משתף,בפרטים אישיים שיכולים להתאים לתחום המכירות שלך. ברשת החברתית תוכל ליצור קשר ישיר עם לקוחות פוטנציאלים, הממליצים לחבריהם על שירות טוב שקיבלו.

כל בעל עסק יודע, ששיווק ופרסום באינטרנט הם כלים משמעותיים ועיקריים במערך הפרסום שלו.

הקמת אתר לעסק או למוצר או שלב חשוב בקידום מכירות ברשת, אך הוא אינו מספיק.

כדי למשוך לקוחות נוספים בעל עסק חייב להשקיע, בהימצאותו בשלל האופציות שהרשת מספקת.

אחד המרחבים הקיימים הם הרשתות החברתיות.

 

כדי לקדם את דף העסק ואת האתר של העסק מומלץ מאד ליצור קשר אם אנשי שיווק המתמחים בשיווק , וברשתות החברתיות.

כשאדם מצטרף לרשת חברתית, הוא בדרך כלל משתף בדף שלו את תחביביו, תחומי העיסוק העניין והפנאי שלו. זוהי הזדמנות מצוינת בשביל המשווק להכיר הרבה לקוחות הצורכים את המוצר שהוא מציע, ולהגיע אליהם בפניה אישית או קבוצתית מדף העסק.

מומלץ מאד ליצור קשר אם אנשי שיווק המבינים בשיווק ברשתות החברתיות. הם מתמצאים ב’כללי המשחק’ הקיימים, בשיטות שונות של קידום דף העסק שלך ברשת החברתית ועוד.

 

דף אוהדים.

כדי להזרים לקוחות חדשים ולהגביר את המכירות, מומלץ לפתוח דף מיוחד ברשת החברתית, הנקרא דף אוהדים. חשוב לדעת שדף האוהדים העסק שלך, עולה כתוצאה מחיפוש בגוגל, ולא נמצא רק בתוך הרשת עצמה.

בכל רשת חברתית יש אפשרות ליצור דף אוהדים. דף זזה מטרתו לקדם את המכירות שלך ברשת החברתית.

ברשת פייסבוק לדוגמא, התהליך מתחיל בהקלקה בקצה דף הפייסבוק על הקישור פרסום.

בהמשך יהיה עליכם להגדיר את תחום העיסוק (אלקטרוניקה/ביגוד וכו’).

השלב החשוב ביותר הוא התוכן אותו אתם מכניסים לדף האוהדים. מידע מעודכן, מבצעים, תכני וידאו שימשכו עוד ועוד אוהדים וכך דף העסק שלכם הופך למושך ואטרקטיבי.

 

הרשת חברתית מלאה בלקוחות שמחפשים את השירות או המוצר כמעט בכל תחום המכירות.

עסק זמין ברשת החברתית, הוא עסק שזרם הלקוחות שלו יגדל.