שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי, לצעוד קדימה לעולם פרסום חדש.

רשת האינטרנט , ושלל אמצי הטכנולוגיה המתקדמים שקיימים בשוק, נמצאים השימוש יומיומי על ידי רוב האוכלוסייה. שיווק דיגיטלי הוא פרסום, בעל תוכן אטרקטיבי , המגיע ללקוח ישירות דרך אמצעים אלו.

נתונים מחקריים מעלים-קיימת ירידה משמעותית של ביצוע קניות בחנויות הרכישה דרך האינטרנט והאמצעים הדיגיטליים השונים במגמת עלייה משמעותית.

שיווק דיגיטלי הוא פרסום דרך מכשירים אלקטרונים שונים. מכשיר פלאפון חכם, מחשבים. בעקבות השימוש הרב באמצעים אלו על ידי מרבית האוכלוסייה, חשוב לבל עסק או משווק לפרסם ולשווק את עצמו במדיה הדיגיטלית.

כיום קידום עסק או מוצר על ידי פרסום דיגיטלי הוא מתבקש, מכל בעל עסק המעניין להגדיל את ההכנסות ואת זרימת הלקוחות.

משרדי פרסום רגילים כמעט ואינם מציעים שירותים של פרסום בדיגיטל. הם אינם מתמחים לרוב בהפקת תוכן אטרקטיבי מעניין ומושך, שיעצים את המוצר או את העסק כדי שזרימת הלקוחות והרכישות תגדל.

הגולשים ברשת מספר שעות ביום, משתעממים בפרסומים מילוליים המופיעים כבאנרים באתרים שונים. שיווק דיגיטלי חייב להיות עדכני ומגוון. כגון סרטונים, שימוש בסריקה של קוד מסוים על ידי המכשיר החכם, המתגלה כקישור לאתר או כפרסומת לשירות המוצע, מסכי טלוויזיה המוצבים בתוך או מחוץ לעסק ועוד.

 

ישנם מספר מרחבים דיגיטליים ברשת בהם כדאי למקד את המאמץ בשיווק הדיגיטלי.

–          רשתות חברתיות

–          אתר אינטרנט של העסק (גולשים יגיעו אליו ע”י חיפוש השירות באחד ממנועי החיפוש)/

–          בלוג- יומן, שמתאר את העסק מזווית יותר אישית ומשתפת, של מתעניינים בתחום זה דווקא

–          הקמת ערוץ וידאו של העסק. אליו יגיעו הגולשים דרך חיפוש או פרסום דרך אתר יו טיוב.

–          אופטימיזציה- תשלום לאתרים של מנועי חיפוש, עבור הצבת האתר של העסק בראש רשימת התוצאות

מומלץ לכל בעל עסק, המעוניין לקדם את העסק שלו באמצעות שיווק דיגיטלי, להזמין איש מקצוע המבין בשיווק הדיגיטלי. הוא ידע לנתב את העסק למרחבים המתאימים לו לפרסום ברשת, וכן יבחר במדיות האפשריות והתואמות לעסק.

חשיבה מראש ותכנון, חשובים ביותר להצלחת הפרסום.