תוכן ככלי לקידום אתרים

אם יש לכם עסק חדש או אפילו מוצר שאתם רוצים לקדם, יש רק דרך אחת להפוך לקוחות מתעניינים ללקוחות קונים. השוק הפתוח מציע לא מעט כך שלכל שירות או מוצר יש היצע ענק במיוחד, שואלים איך תוכלו למשוך את תשומת לב הלקוח הסקרן שלכם וכן לגרום לו להישאר אתכם הרבה אחרי? כאמור, זה מה שעסק צריך בכדי לראות כמה שיותר הכנסות, לקוחות מתעניינים שהופכים לאחר זמן קצר ביותר ללקוחות רוכשים בהווה ואף בעתיד.

קידום אתרים במנועי החיפוש זה למעשה הדבר החשוב ביותר בכל תחומי החיים וזהו התחום המשפיע ביותר על מיקום האתר שלכם וחשיפתו. חלק מקידום האתר בנוי גם מתוכן מקורי ונכון, למעשה, התוכן נחשב המלך של העסק שלכם- מלך האתר. התרחיש הפחות נעים הוא לראות “בית מדהים” המעוצב יפה בחוץ אך ריק מבפנים. זו למעשה התחושה בכניסתכם לאתר שהתוכן בו איננו מותאם אישית ואף גורם ללקוח להישאר שם מעבר לסיבת הסקרנות. מה עושים? משקיעים בתוכן איכותי ומקורי, ללא העתקות ובעיקר אחד כזה שיגרום ללקוחות שלכם לחזור שוב ושוב ולמצוא אצלכם את כל מה שצריך.

חשיבותו של תוכן טוב קשור בעיקר במנועי החיפוש, זה מה שמוביל את החיפוש לאתר שלכם בסופו של יום. המיקום הגבוה אל מול המתחרים זהו למעשה הקלף הסופי והמנצח שיניב לכם בדיוק את הרווחים אליהם אתם שואפים. אז אם יש לכם הרבה הוצאות בעסק, הגיע הזמן לדאוג להיטיב עם עצמכם באמצעות הכנסות גבוהות.

חלק מהפרטים הקריטיים ביותר המשפיעים על קידום האתרים בא לידי ביטוי בבחירת התוכן לאתר. כאשר התוכן ייעודי לגולשים הוא ייעודי גם למנועי החיפוש וכך הופך האתר לוויראלי יותר. כאמור, השפעת הקידום מקבלת מיקום גבוה בזכות בחירה קפדנית של תוכן. כאמור, תוכן קידומי לאתר חייב להיות מותאם הן למטרות העסק ובו זמנית הן למטרות הגולש המחפש אחר שירות או מוצר מאוד מסוים.

מילות המפתח בטקסט חשובות לא פחות ובו זמנית יש לתת חשיבות עליונה גם לקישורים שיש בטקסט ומשלימים את איכותו. צפיפות המילים בטקסט משפיע בצורה ניכרת על מנועי החיפוש. מכאן, תוכן חייב להיות עם מילות מפתח מותאמות לאתר, עם היגיון וקשר סביר לנושא האתר. הכנסה או ריבוי של מילות מפתח עלול לגרום למנועי החיפוש לדחות את האתר נוכח העובדה כי התוכן איננו מקצועי דיה.

מכאן לצד בחירת התוכן הייעודי, חשוב מאוד לפזר את המילים בצורה נכונה, הגיונית והכול כדי לשרת את הגולש/ צרכן המחפש את המוצר הטוב ביותר באתר. כאשר לוקחים בחשבון את עניין מילות המפתח, חשוב שבו זמנית התוכן אכן יהיה אטרקטיבי ויעניין את הגולש שמבקר באתר שלכם.

בסיכום דבר, תוכן איכותי יגרום לגולש/ הצרכן לבקר באתר שלכם למשך זמן ארוך, מה שיהפוך את האתר שלכם להרבה יותר אטרקטיבי ביחס למתחריו.